Jste si jisti, že chcete provést tuto operaci?
Při koupi 2 a více balíčků kávy máte vždy DOPRAVU ZDARMA na výdejní místa v ČR
Tyto obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) upravují vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „kupní smlouva“) uzavírané mezi prodávajícím a kupujícím (dále jen „kupující“) prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího.
Prodávající - Česká pražírna výběrové kávy doubleshot s.r.o., IČ 29105170, se sídlem Těně 15, 338 45 Strašice, je společností zapsanou v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Plzni v oddíle C, vložka 25039, zabývající se prodejem pražené kávy a přístrojů na přípravu kávy.
Kupujícím je spotřebitel nebo podnikatel.
Spotřebitelem je každý člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s prodávajícím nebo s ním jinak jedná. Podnikatelem je ten, kdo samostatně vykonává na vlastní účet a odpovědnost výdělečnou činnost živnostenským nebo obdobným způsobem se záměrem činit tak soustavně za účelem dosažení zisku. Za podnikatele je považován mj. pro účely ochrany spotřebitele také každá osoba, která uzavírá smlouvy související s vlastní obchodní, výrobní nebo obdobnou činností či při samostatném výkonu svého povolání, popřípadě osoba, která jedná jménem nebo na účet podnikatele. Podnikatelem se pro účely obchodních podmínek rozumí ten, kdo jedná v souladu s předchozí větou v rámci své podnikatelské činnosti.
Je-li smluvní stranou podnikatel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami obchodním zákoníkem, zákonem č. 513/1991 Sb., v platném znění.
Pokud se na základě storna nebo změny bude celková cena již uhrazené objednávky snižovat, zavazuje se prodávající neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o způsobu vrácení peněz. Jestliže chce kupující stornovat objednávku po odeslání zboží, postupuje se dle bodu 5. Odstoupení od kupní smlouvy.
Náplň jednotlivých kurzů a certifikací je popsána pod hlavičkou každého kurzu na internetových stránkách prodávajícího.
Místem konání kurzů a certifikací je Školicí centrum doubleshot na adrese Křižíkova 105, Praha 8 - Karlín (mapa).
Kurzy a certifikace jsou vedeny v českém jazyce. Kurz Espresso at Home je veden v anglickém jazyce.
Otevření kurzu nebo certifikace je limitováno minimálním počtem účastníků, který je uveden v popisu jednotlivých kurzů/certifikací. V případě, že není tento minimální počet účastníků naplněn, prodávající informuje přihlášené účastníky telefonicky nebo emailem a nabídne jim náhradní termín. Kupující má právo tento termín nevyužít a požádat o odstoupení od smlouvy dle bodu č. 5.
Platba za kurz nebo certifikaci není možná na místě. K úhradě lze použít platbu kreditní kartou, PayPalem nebo bankovním převodem.
Na základě úhrady kurzu/certifikace je kupujícímu zaslán na jeho emailovou adresu doklad o platbě a potvrzení o zapsání na kurz/certifikaci.
V případě písemného stornování kurzu nebo certifikace týden a více před termínem konání (nejpozději 8. den), může si kupující vybrat náhradní volný termín nebo jsou mu vráceny peníze zpět. Opakovaná změna termínu kurzu je možná pouze jednou - celkem lze změnit termín kurzu maximálně dvakrát. Při stornování v posledním týdnu před konáním kurzu nebo certifikace (1. - 7. den), případně pokud se kupující nezúčastní vůbec, bude uplatněno 100% storno bez náhrady.
Kávové předplatné je založeno na principu pravidelných měsíčních zásilek čerstvě upražené kávy po dobu 4, 6 nebo 12 měsíců, dle výběru kupujícího.
Kávové předplatné je odesíláno na začátku každého kalendářního měsíce (obvykle první středu v měsíci) a to v rámci České republiky a na Slovensko. V případě, že v termín předplatného připadne na státní svátek, je pro odeslání kávového předplatného zvolen náhradní termín odeslání. Poštovné ani balné za jednotlivé zásilky předplatného není účtováno. Předplatné lze po domluvě pozastavit na libovolnou dobu (dovolená, prázdniny). Kupující je povinen v průběhu předplatného oznamovat prodávajícímu změny v dodacích údajích (adresa, telefonní číslo, emailová adresa). Uzávěrka zpracování nově objednaných předplatných, jakož i změn v již zakoupeném předplatném je do 25. kalendářního dne měsíce, před odesláním dalšího předplatného. Oznámení případných změn v předplatném lze zasílat na emailovou adresu objednavky@doubleshot.cz nebo info@doubleshot.cz.
O odeslání zásilky budete vždy informováni emailovým zpravodajem, který obsahuje detaily o kávě a její přípravě.
Dárkové poukazy jsou po zaplacení platební kartou nebo PayPal odeslány ve formátu PDF na emailovou adresu kupujícího. V případě platby bankovním převodem se dárkový poukaz odešle až po připsání částky na bankovní účet prodávajícího. Součástí poukazu je unikátní kód, který lze následně použít při objednávce libovolného termínu příslušného kurzu, na který je poukaz vystaven.
Dárkový poukaz lze vybrat pouze jednorázově v plné výši (nevyčerpaná hodnota poukazu se nevrací). Poukaz nelze vyčerpat na jinou službu nebo dodávku zboží, než pro kterou je určen.
Pro platbu dárkového poukazu použije kupující kreditní kartu, PayPal nebo bankovní převod. Dárkové poukazy nelze hradit na dobírku ani v hotovosti v provozovně prodávajícího.
Platnost dárkového poukazu je 1 rok od jeho vystavení.
Uživatelský účet je založen prodávajícím po zaslání aktuálně platných fakturačních a dodacích údajů kupujícího.
Kupující je po založení účtu vždy povinen ohlásit s dodatečným časovým předstihem změnu fakturačních a dodacích údajů na email objednavky@doubleshot.cz nebo info@doubleshot.cz .
Poštovné za odeslání kávy Pro Ber je zdarma. Zásilky jsou zasílány prostřednictvím společnosti PPL s.r.o. jako balík PPL Parcel CZ Business. V případě objednávky jiného zboží nebo kávy je poštovné připočítáno k ceně objednávky, dle aktuálně platného ceníku (článek IV).
Nakupovaná káva a zboží slouží pouze pro vlastní potřebu kupujícího, nikoli pro další prodej/přípravu hostům v gastro zařízeních nebo prodej/darování třetím stranám.
V případě, že kupující jakýmkoli způsobem poškozuje manipulací a přípravou kávy dobré jméno prodávajícího nebo některý z výše uvedených bodů, vyhrazuje si prodávající právo okamžitě ukončit spolupráci a zrušit zákaznický účet.
Prodávající si vyhrazuje právo prověřovat objednávky kupujícího a v případě podezření na porušení podmínek, kontaktovat kupujícího s požadavkem na vysvětlení. Kupující poskytne prodávajícímu součinnost při vysvětlení nejasností a spolupracuje na odstranění případných nejasností nebo nedostatků. Pokud nedojde ke vzájemné dohodě o nápravě nedostatků a tyto nejsou řádně a v dohodnutém termíny vyřešeny, je toto považováno za porušení podmínek a prodávající je oprávněn uživatelský účet zrušit.
Objednávky se zadávají na velkoobchodním e-shopu.
Objednávky jsou expedovány prostřednictvím společnosti PPL s.r.o. jako balík PPL Parcel CZ Business.
Kupující je po založení účtu vždy povinen ohlásit s dodatečným časovým předstihem změnu fakturačních a dodacích údajů na email objednavky@doubleshot.cz. Zejména fakturační údaje v tomto typu uživatelského účtu nemůže uživatel měnit a jejich změnu je třeba písemně ohlásit.
Nakupovaná káva a zboží slouží pouze pro vlastní potřebu kupujícího, nikoli pro další prodej/přípravu hostům v gastro zařízeních nebo prodej/darování třetím stranám.
Kupující odpovídá za kvalitu připravované kávy připravované na svých přístrojích (kávovarech, mlýncích apod.). Servis těchto přístrojů neprovádí společnost doubleshot s.r.o. Výjimkou jsou pouze přístroje dodané společností doubleshot s.r.o. Případné reklamace těchto přístrojů je podmíněna prokázáním koupě od prodávajícího a řídí se Obchodními podmínkami a Reklamačním řádem.
V případě, že kupující jakýmkoli způsobem poškozuje manipulací a přípravou kávy dobré jméno prodávajícího nebo některý z výše uvedených bodů, vyhrazuje si prodávající právo okamžitě ukončit spolupráci a zrušit zákaznický účet.
Prodávající si vyhrazuje právo prověřovat objednávky kupujícího a v případě podezření na porušení podmínek, kontaktovat kupujícího s požadavkem na vysvětlení. Kupující poskytne prodávajícímu součinnost při vysvětlení nejasností a spolupracuje na odstranění případných nejasností nebo nedostatků. Pokud nedojde ke vzájemné dohodě o nápravě nedostatků a tyto nejsou řádně a v dohodnutém termíny vyřešeny, je toto považováno za porušení podmínek a prodávající je oprávněn uživatelský účet zrušit.
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
V Praze, dne 1.8.2019
Reklamační řád je nedílnou součástí Všeobecných obchodních podmínek obchodní společnosti doubleshot s.r.o., se sídlem Těně 15, 338 45 Strašice, identifikační číslo: 29105170, zapsané v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Plzni, oddíl C, vložka 25039 (dále jen „prodávající“), a popisuje postup, jakým způsobem přistupovat k reklamaci zboží pořízeného od prodávajícího.
Kupující je povinen se seznámit s Reklamačním řádem a Všeobecnými obchodními podmínkami (dále jen „obchodní podmínky“) ještě před objednáním zboží. Zároveň kupující bere na vědomí, že je povinen poskytnout prodávajícímu potřebnou součinnost nezbytnou pro vyřízení reklamace, v opačném případě se lhůty adekvátně prodlužují o čas, ve kterém kupující neposkytl požadovanou součinnost.
Uzavřením kupní smlouvy a převzetím zboží od prodávajícího kupující souhlasí s tímto Reklamačním řádem.
Definice pojmů obsažené v tomto Reklamačním řádu mají přednost před definicemi v obchodních podmínkách. Pokud tento Reklamační řád pojem nedefinuje, chápe se ve významu, v jakém je definován v obchodních podmínkách. Pokud není definován ani tam, chápe se ve významu, v jakém jej užívají právní předpisy.
Jako doklad o záruce vystavuje prodávající ke každému zakoupenému zboží doklad o zakoupení (faktura – daňový doklad) se zákonem uvedenými údaji, které jsou zapotřebí pro uplatnění záruky.
Lhůta pro uplatnění práv z vadného plnění začíná běžet dnem převzetí zboží kupujícím, tj. dnem uvedeném na dokladu o zakoupení.
Lhůta je:
U spotřebního zboží je kupující oprávněn uplatnit právo z vady do dvaceti čtyř (24) měsíců, není-li však na zboží uvedené datum spotřeby, v takovém případě se lhůta zkracuje pouze do data vyznačeného na obalu zboží.
Pro kupujícího podnikatele může být lhůta pro uplatnění práv z vadného plnění upravena odlišně, je-li to u daného typu zboží výslovně uvedeno, takto uvedená lhůta má přednost. (pokud je určeno k podnikatelské činnosti může uplatnit reklamaci na vadu zjištěnou při převzetí. Toto neplatí pro nepodnikající organizace, např. nadace, spolky, školy, církve apod., nebo pokud zboží není využíváno k podnikatelské činnosti.)
Lhůta končí dnem, který se číselným označením shoduje se dnem, kdy započala a o příslušný počet měsíců později.
Práva z odpovědnosti za vady zboží, pro které platí záruka za jakost, zaniknou, nebyla-li uplatněna v uvedené době.
V případě vyřízení reklamace formou výměny zboží neběží nová lhůta, rozhodující je lhůta začínající běžet dnem převzetí zboží kupujícím.
Prodávající odpovídá kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující věc převzal,
Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí kupujícím, pokud prodejce neprokáže opak.
Kupující při osobním převzetí od prodávajícího zkontroluje přebírané zboží, jeho úplnost a nepoškozenost obalů.
Kupující při převzetí od přepravce řádně a pečlivě zkontroluje stav zásilky (zejména počet balíků, neporušenost firemní pásky s logem, neporušenost či poškození obalu).
Kupující dále v den převzetí zkontroluje kompletnost zboží, zejména že balení obsahuje vše, co obsahovat má.
Veškeré nesrovnalosti je třeba prodávajícímu nahlásit při osobním převzetí na místě, při převzetí od přepravce je vyznačit v předávacím protokolu přepravce nebo kupující může převzetí zásilky odmítnout, nebo vždy je možné nahlásit na e-mail info@doubleshot.cz, nebo přes kontaktní formulář. Dále prodávající v případě převzetí od přepravce doporučuje přiložit fotodokumentaci poškození a obalu.
Těmito ujednáními není dotčena zákonná lhůta pro uplatnění práv z vadného plnění. Dodatečná reklamace neúplnosti nebo vnějšího poškození zásilky nezbavuje kupujícího práva věc reklamovat, dává však prodávajícímu možnost prokázat, že se nejedná o rozpor s kupní smlouvou.
Před odesláním zboží doporučujeme přesvědčit se o tom, že je zboží v zákonné záruční době, tj. neuplynula lhůta 24 měsíců od převzetí zboží, nebo doba trvanlivosti vyznačená na obalu. Kupující může reklamaci uplatnit osobně v provozovně prodávajícího na adrese Dehtáry 37, 250 91 Zeleneč v Čechách, nebo odeslat reklamaci na adresu této provozovny. Zásilka musí obsahovat reklamované zboží. Dále prodávající doporučuje přiložit kopii dokladu o zakoupení či jiným vhodným způsobem doložit záruku zboží, podrobný popis závady a dostatečné kontaktní údaje kupujícího (zejm. zpáteční adresa a tel. číslo). Bez výše uvedeného je znemožněna identifikace původu i závady zboží.
Upozornění – zásilku nezasílejte dobírkou. Zboží zaslané na dobírku nebude převzato.
Taktéž prodávající doporučuje zvolit si požadovaný způsob vyřízení reklamace (oprava, výměna, dobropis). Provedenou volbu nemůže kupující dodatečně změnit bez souhlasu prodávajícího. To však neplatí, žádal-li kupující opravu věci, která se ukáže jako neopravitelná nebo není opravena včas.
Prodávající vydá kupujícímu písemné potvrzení o tom, kdy byla reklamace uplatněna, co je jejím obsahem, jaký způsob vyřízení reklamace je požadován, a to emailem bezprostředně po přijetí reklamace, v případě osobního uplatnění je předáno ihned.
Kupující si je vědom, že nedodá-li reklamované zboží včetně veškerého obdrženého příslušenství, pak v případě odstoupení kupujícího od smlouvy bude kupujícímu vrácena kupní cena ponížena o cenu nedodaného příslušenství.
Porušením ochranné pečeti, informativní nálepky či sériového čísla se kupující vystavuje riziku zamítnutí reklamace, ledaže k poškození dojde při obvyklém používání. Pečeti a sériová čísla jsou nedílnou součástí zboží a nijak neomezují právo zákazníka zboží užívat a manipulovat s ním v plném rozsahu toho, k čemu je zboží určeno.
Dále se záruka nevztahuje na poškození vzniklá (v případě, že taková činnost není činností obvyklou a přitom není zakázána v přiloženém návodu k použití):
Tato omezení neplatí, pokud byly vlastnosti zboží, jež jsou v rozporu s výše uvedenými podmínkami, kupujícím a prodávajícím výslovně dohodnuty, vymíněny nebo prodávajícím deklarovány, případně je lze očekávat vzhledem k prováděné reklamě nebo obvyklému způsobu užití zboží.
Zboží předané k reklamaci bude testováno pouze na závadu uvedenou kupujícím (v reklamačním formuláři, v přiloženém listě s popisem závady). Pro uvedení závady prodávající doporučuje písemnou formu, čímž se rozumí také elektronická komunikace.
Před provedením placené opravy bude kupující informován o ceně opravy, jejím rozsahu a době nutné k jejímu provedení. K provedení placené opravy lze přistoupit jen po výslovném souhlasu kupujícího, učiněném po informování dle předchozí věty.
Je-li kupující podnikatel a bude-li reklamace zamítnuta, bere kupující na vědomí, že je prodávající oprávněn fakturovat kupujícímu náklady za diagnostiku vady a dopravu.
Prodávající má právo odmítnout přijetí zboží do reklamace v případech, kdy reklamované zboží a/nebo jeho součásti jsou znečištěné nebo nesplňují základní předpoklady pro hygienicky bezpečné předání zboží k reklamačnímu řízení.
V souladu s ustanovením § 2 odstavec 1, písmeno a) zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů, je spotřebitelem fyzická osoba, která nejedná v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu svého povolání.
Je-li kupující-spotřebitel, prodávající o reklamaci rozhodne ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady.
Reklamaci včetně odstranění vady prodávající vyřídí bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Lhůtu 30 dnů je možné po uplatnění reklamace prodloužit po domluvě se spotřebitelem – takové prodloužení nesmí být na dobu neurčitou nebo nepřiměřeně dlouhou. Po uplynutí lhůty resp. prodloužené lhůty se má za to, že vada na věci skutečně existovala a spotřebitel má stejná práva, jako by se jednalo o vadu, kterou nelze odstranit.
Je-li kupující-podnikatel, prodávající se zavazuje o reklamaci rozhodnout ve lhůtě 40 dnů ode dne uplatnění reklamace. O tomto rozhodnutí bude kupující podnikatel informován na kontaktní e-mail.
Je-li kupující-podnikatel, má nárok na úhradu nákladů účelně vynaložených při uplatnění reklamace pouze na základě předchozí písemné dohody s prodávajícím.
Prodávající vydá kupujícímu písemné potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době trvání reklamace, případně odůvodnění zamítnutí reklamace. Po vyřízení reklamace prodávající upozorní o ukončení reklamace kupujícího buď telefonicky, nebo e-mailem. Pokud bylo zboží zasláno přepravní službou, bude po vyřízení automaticky zasláno na adresu kupujícího.
Po vyřízení uznané reklamace opravou nebo výměnou se prodlužuje záruka zařízení o dobu trvání reklamace. Doba trvání reklamace se počítá od dne následujícího po jejím uplatnění do dne, kdy byl kupující o vyřízení informován.
Kupující má právo na úhradu účelně vynaložených nákladů, spojených s uplatněním oprávněné reklamace. Tyto náklady jsou chápány jako nejmenší nutné. Zejména se jedná o poštovné na zaslání reklamace. K těmto nákladům nemusí patřit cesta vozem pro uplatnění reklamace a expresní přepravy a další obdobné. O proplacení nákladů je nutné žádat bez zbytečného odkladu nejdéle však do 1 měsíce od konce lhůty pro uplatnění práv z vadného plnění.
Kupující je povinen zkontrolovat přebírané zboží a jeho soulad s výdejním protokolem reklamace. Kupující dále zkontroluje kompletnost zboží, zejména že balení obsahuje vše, co obsahovat má. K pozdějším námitkám již nebude přihlíženo.
Těmito ujednáními není dotčena zákonná lhůta pro uplatnění práv z vadného plnění.
Kupující je povinen reklamaci převzít bez zbytečného odkladu do 30 dnů od ode dne kdy byl o jejím vyřízení informován, tato lhůta nemůže uplynout dříve než 60 dnů od podání reklamace.V případě, že reklamace není převzata kupujícím nejpozději posledním dnem lhůty, bude prodávajícím účtováno po jejím marném uplynutí skladné za uložení zboží ve výši 20,- Kč včetně DPH za každý den prodlení.
Pokud si kupující nevyzvedne zboží z vyřízené reklamace do 6 měsíců ode dne, kdy byl o vyřízení informován, vyhrazuje si prodávající právo zboží prodat a výtěžek použít na úhradu skladného.
Při výdeji zboží či proplacení dobropisu v hotovosti po vyřízení reklamace je kupující povinen předložit doklad, na základě kterého byla věc přijata do reklamace a musí prokázat svoji totožnost platným dokladem totožnosti (občanský průkaz, cestovní pas), a to za účelem předcházení vzniku škod a zamezení legalizace výnosů pocházející z trestné činnosti. Bez předložení některého z těchto dokladů může prodávající odmítnout zboží vydat či proplatit dobropis. Je-li kupujícím právnická osoba, pak dojde k výdeji zboží či proplacení dobropisu pouze statutárnímu orgánu dané právnické osoby či osobě, která se prokáže ověřenou plnou mocí.
Je-li předmětem koupě spotřební materiál nebo je-li tento materiál součástí zakoupeného zboží, použije se životnost místo záruky za jakost. Životnost může být uvedena časově, v době zboží nebo v počtu použití, či jinak obdobně specifikovaná. U zboží může být uvedena více než jedna z těchto životností. K úspěšnému uplatnění reklamace je nutné dodržet všechny uváděné podmínky.
Právo kupujícího reklamovat zboží v zákonné záruční lhůtě tím není dotčeno. Kupující však musí přihlížet k výše uvedeným skutečnostem, neboť záruka se nevztahuje na opotřebení způsobené obvyklým užíváním věci a nelze ji tak zaměňovat se životností výrobku. Životnost zboží představuje náchylnost k opotřebení způsobené obvyklým užíváním. Pokud zboží používáte (nikoliv vlastníte) déle než je obvyklá životnost, je pravděpodobné, že vzniknuvší vada je důsledkem běžného opotřebení, avšak není vyloučeno, že se skutečně jedná o záruční vadu.
Životnost je prodávající povinen vyznačit u nabízeného zboží, jinak nemá možnost se této životnosti dovolávat.
Práva kupujícího vyplývající ze zákona nejsou tímto Reklamačním řádem dotčena.
Jste si jisti, že chcete provést tuto operaci?